Pranešimas dėl privatumo
Pasiūlymų teisės aktų projektams teikimas per skaitmeninę asmenų įtraukimo platformą
Šis privatumo pranešimas skirtas asmenims, kurie registravosi skaitmeninėje asmenų įtraukimo platformoje, kad galėtų skaitmeniniame įrankyje teikti pasiūlymus, nuomones, komentuoti, vertinti balsuojant už kitų teikiamus pasiūlymus, ir kurių asmens duomenis Seimo kanceliarija tvarko užtikrindama Seimo komitetų (komisijų) veiklą teisėkūros srityje.
DUOMENŲ VALDYTOJAS (Kas tvarko Jūsų duomenis?)
Lietuvos Respublikos Seimo kanceliarija (Toliau – Seimo kanceliarija)
Kodas 188605295
Gedimino pr. 53, Vilnius
Tel. (8 5) 239 6060 Faks. (8 5) 239 6289
El. p. priim@lrs.lt
Seimo kanceliarijos duomenų apsaugos pareigūno kontaktai: el. pašto adresas dap@lrs.lt, korespondencijos adresas Gedimino pr. 53, Vilnius – laišką adresuokite Seimo kanceliarijos duomenų apsaugos pareigūnui.
TIKSLAS (Kam naudojame Jūsų duomenis?)
Informuojame, kad pagrindinis Jūsų asmens duomenų tvarkymo tikslas yra vieno iš Jūsų dalyvavimo teisėkūros procese būdų užtikrinimas. Įgyvendindami šį tikslą Jūsų duomenis naudosime:
- Seimo komitete, komisijoje svarstant teisės akto projektą ir parengiant išvadą dėl jo bei užtikrinant teisėkūros proceso skaidrumą svarstant teisės aktų projektus, kuriems Jūs pateikėte pasiūlymų (plačiau apie asmens duomenų tvarkymą Seimo komitete ar komisijoje skaitykite čia [1]);
- susisiekdami su Jumis dėl skaitmeninėje asmenų įtraukimo platformoje pateiktų pasiūlymų, nuomonės ir kt., kai Jums turėsime pateikti atsakymą Jums rūpimu klausimu;
- teiraudamiesi Jūsų nuomonės apie skaitmeninės asmenų įtraukimo platformos efektyvinimą.
[1] Seimo interneto svetainėje www.lrs.lt (Seimo kanceliarija > Administracinė informacija > Asmens duomenų apsauga > Privatumo politika), pranešime dėl privatumo „Teisės aktų projektų ir jiems pateiktų pasiūlymų svarstymas ir išvadų parengimas Seimo komitete, komisijoje“.
TEISĖTO TVARKYMO SĄLYGA (Kuo remiantis tvarkome Jūsų duomenis?)
Asmens duomenų tvarkymas aukščiau nurodytais tikslais yra atliekamas vykdant teisinę Seimo kanceliarijos prievolę ir atliekant jai pavestas viešosios valdžios funkcijas (Bendrojo duomenų apsaugos reglamento 6 straipsnio 1 dalies c ir e punktas), kurios nustatytos:
- Seimo statuto 49 straipsnio 1 dalies 1, 3, 17 punktuose, 57 straipsnyje, 201 straipsnio 1 dalyje;
- Lietuvos Respublikos teisėkūros pagrindų įstatymo 3 straipsnio 2 dalies 4 punkte, 9 straipsnio 5 dalyje;
- Seimo valdybos sprendimo Nr. SV-S-1603 „Dėl Įstatymų ir kitų Seimo teisės aktų leidybos, parlamentinės kontrolės ir Seimo priežiūrinės veiklos organizavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ 6, 44, 45 punktuose.
ASMENS DUOMENYS (Kokius Jūsų duomenis tvarkome?)
Bendrieji duomenys
Asmenį identifikuojantys duomenys: vardas, pavardė, el. pašto adresas.
Kiti duomenys: teisėkūros procedūros, kurioje dalyvauja asmuo, duomenys; teikiamo pasiūlymo, nuomonės ar kitos informacijos duomenys.
Specialiųjų kategorijų duomenys ir duomenys apie apkaltinamuosius nuosprendžius ir nusikalstamas veikas
Teikiant pasiūlymą tokių duomenų neprašome pateikti. Jeigu Jūs manote, kad šie duomenys yra svarbūs teikiamo pasiūlymo kontekstui, siūlome teikti juos nuasmenintus, nes kartu su pasiūlymu jie bus skelbiami viešai neterminuotai siekiant užtikrinti teisėkūros proceso viešumą ir skaidrumą.
DUOMENŲ ŠALTINIS (Iš kur gauname Jūsų duomenis?)
Jūsų asmens duomenis Seimo kanceliarija gaus iš Jūsų, kai Jūs užpildysite registracijos formą.
DUOMENYS BUS TEIKIAMI (Kam teiksime Jūsų duomenis?)
Duomenų gavėjai (trečiosios šalys)
Jūsų pasiūlymai bus perduoti nagrinėti Seimo komitetui arba komisijai pagal kompetenciją [2].
Su pasiūlymais susiję asmens duomenys nuolatiniam saugojimui bus perduoti į Valstybinį archyvą.
Svarstant Jūsų pasiūlymą Seimo komitete ar komisijoje Jūsų asmens duomenys gali būti skelbiami viešai.
Duomenų tvarkytojai (kai jie teikia tam tikras paslaugas Seimo kanceliarijai)
Duomenys teikiami Seimo kanceliarijos informacinių sistemų palaikymą užtikrinančioms informacinių technologijų įmonėms.
Trečiosios valstybės (visos ne ES valstybės narės ar ne EEE valstybės)
Asmens duomenų teikimas į trečiąsias valstybes nenumatytas.
[2] Plačiau apie asmens duomenų tvarkymą Seimo komitete ar komisijoje skaitykite čia. Seimo interneto svetainėje www.lrs.lt (Seimo kanceliarija > Administracinė informacija > Asmens duomenų apsauga > Privatumo politika), pranešime dėl privatumo „Teisės aktų projektų ir jiems pateiktų pasiūlymų svarstymas ir išvadų parengimas Seimo komitete, komisijoje“.
SAUGOJIMO LAIKOTARPIS (Kiek laiko saugosime Jūsų duomenis?)
Informuojame, kad Jūsų asmens duomenys bus saugomi nuolat, kaip tai numatyta teisėkūros veiklą reglamentuojančiuose teisės aktuose ir Seimo kanceliarijos patvirtintame dokumentacijos plane.
Jūsų vardas, pavardė ir elektroninio pašto adresas, kuriuos Jūs nurodysite registracijos skaitmeninėje asmenų įtraukimo platformoje metu, bus saugomi, kol Jūs naudositės šia platforma arba kol Seimo kanceliarija naudos šį skaitmeninį įrankį savo veikloje.
DUOMENŲ SUBJEKTŲ TEISIŲ ĮGYVENDINIMAS (Kokias turite teises ir kaip jas įgyvendinti?)
Jūs, kaip duomenų subjektas, turite teisę kreiptis į Seimo kanceliariją dėl klausimų, susijusių su Jūsų asmens duomenų tvarkymu, t. y. turite šias teises:
• teisę gauti informaciją apie duomenų tvarkymą (BDAR 13 ir 14 straipsniai);
• teisę susipažinti su duomenimis (BDAR 15 straipsnis);
• teisę reikalauti ištaisyti duomenis (BDAR 16 straipsnis):
• teisę reikalauti ištrinti duomenis („teisė būti pamirštam“) (BDAR 17 straipsnis). Pastaba: šia teise galima pasinaudoti, kai yra bent viena iš BDAR 17 straipsnio 1 dalyje nurodytų sąlygų;
• teisę apriboti duomenų tvarkymą (BDAR 18 straipsnis). Pastaba: šia teise galima pasinaudoti, kai yra bent viena iš BDAR 18 straipsnio 1 dalyje nurodytų sąlygų.
• teisę prieštarauti Jūsų asmens duomenų tvarkymui (BDAR 21 straipsnis). Pastaba: tokiu atveju turėtumėte nurodyti, dėl kokių Jūsų atveju konkrečiu priežasčių norite ja pasinaudoti; (taikoma tik tuomet, kai duomenys tvarkomi pagal BDAR 6 straipsnio 1 dalies e ir f punktus).
Dėl duomenų subjektų teisių įgyvendinimo tvarkos maloniai prašome kreiptis į duomenų apsaugos pareigūną aukščiau nurodytais kontaktais.
SKUNDŲ TEIKIMAS (Kam galite pateikti skundą dėl Seimo kanceliarijos veiksmų (neveikimo)?)
Informuojame, kad Jūs turite teisę skųsti Seimo kanceliarijos veiksmus (neveikimą) Valstybinei duomenų apsaugos inspekcijai ir teismui teisės aktų nustatyta tvarka, taip pat skųsti teismui Valstybinės duomenų apsaugos inspekcijos veiksmus (neveikimą).
Prieš pateikiant skundą atitinkamai institucijai, rekomenduojame susisiekti su Seimo kanceliarijos duomenų apsaugos pareigūnu aukščiau nurodytais kontaktais.
AR PRIVALOTE PATEIKTI DUOMENIS?
Seimo kanceliarija aptarnaudama Seimo komitetų ir komisijų veiklą privalo Jums sudaryti galimybę teikti pasiūlymus. Nepateikus asmens duomenų, Jūs negalėsite skaitmeninėje asmenų įtraukimo platformoje teikti pasiūlymus, nuomones, komentuoti, vertinti balsuojant už kitų pasiūlymus.
Jūs galite prieštarauti, kad Jums būtų siunčiamos apklausos dėl šios platformos naudojimo patogumo ir pasiūlymų pateikimo procedūros aiškumo. Šį prieštaravimą Jūs galite išreikšti apie tai pranešdami el. pašto adresu atvirasseimas@lrs.lt.
AUTOMATIZUOTŲ SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS / PROFILIAVIMAS
Informuojame, kad Jūsų duomenys nebus naudojami automatizuotu duomenų tvarkymu, įskaitant profiliavimą, grindžiamiems sprendimams apie Jus priimti.